مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-29سياسي

امام خمینی (ره) «فرزند خلف» حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است


نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی (ره) از نمونه های بارز دودمان پیغمبر و از اولاد علی بن ابی طالب (ع) و یکی از فرزندان خلف زهرای اطهر (س) است، - ایسنا/قزوین نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام خمینی (ره) از نمونه های بارز دودمان پیغمبر و از اولاد علی بن ابی طالب (ع) و یکی از فرزندان خلف زهرای اطهر (س) است، گفت: بزرگان شرق و غرب به امام (ره) احترام داشتند و همچنان ایشان را بزرگ ترین مبارز بشریت معرفی می کنند.

آیت الله علی اسلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خدا خود شاهد است آنچه را که می گویم عین واقعیت و از حقایق مسلم زندگی من است و مشاهده کردم.

حضرت امام (ره) اهل تقوا، فضیلت، پاکی، نجابت، معرفت، حکمت، مجاهدت، بصیرت، یک انسان والا و فرد نمونه ای در بین طلاب حوزه های علمیه جهان اسلام بودند.

امام راحل جزو افرادی بودند که در تاریخ مانند آن را کم پیدا خواهیم کرد و از جهات مختلف شاخص و برجسته بودند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) اهل عدالت، پاکی ها و زیبایی های در رفتار و کردار بودند و شاخص ترین کاری که ایشان از خود به یادگار گذاشتند انقلاب اسلامی است، در طول تاریخ 1400 ساله اسلام، اسلام بر کرسی ننشسته بود و به تعبیری حاکم نشده بود که به همت امام خمینی (ره) و جهاد ملت شریف ایران نظام شاهنشاهی پوسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) «فرزند خلف» حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است

امام خمینی (ره) «فرزند خلف» حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است