مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-29اقتصادي

چگونه با ابلاغ الکترونیکی مالیات بپردازیم؟


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: ابلاغ الکترونیکی جدیدترین خدمت الکترونیکی ارائه شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: ابلاغ الکترونیکی جدیدترین خدمت الکترونیکی ارائه شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور است.

میرحیدر رضوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط کنونی جامعه ناشی از شیوع کرونا ویروس و لزوم همکاری همه ارگان های دولتی و غیردولتی برای کاهش حضور مردم در جامعه، اظهار کرد: مودیان برای دسترسی به همه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور می توانند به سایت سازمان به آدرس www.

tax.

gov.

ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به ابلاغ الکترونیکی به عنوان جدیدترین خدمت الکترونیکی ارائه شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور، افزود: تاکنون ابلاغ الکترونیکی برای کاهش مراجعه حضوری مودیان نقش به سزایی داشته و همه مودیان مالیاتی پس از فعال کردن امکان ابلاغ الکترونیکی، می توانند همه اوراق مالیاتی مربوطه را بدون حضور فیزیکی در ادارات مالیاتی، به صورت الکترونیکی از این سامانه اخذ کنند.

این مسئول ادامه داد: بعد از بارگذاری برگه های مالیاتی در کارتابل مودی از طرف حوزه مالیاتی، پیامک اطلاع رسانی به شماره همراه مودی ارسال می شود که این طرح مزایایی از قبیل دسترسی مودی به همه اوراق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با ابلاغ الکترونیکی مالیات بپردازیم؟

چگونه با ابلاغ الکترونیکی مالیات بپردازیم؟