مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:502020-11-29ورزشي

سپاهانِ محرم یک اشکال دارد که باید رویش کار کند


در سپاهان در خط هافبک مهره ها معمولاً قابلیت دفاعی کمتری دارند و تیم رو به جلو حرکت می کند و در این شرایط خط دفاع فشار بیشتری را متحمل می شود و باید تمرکز بیشتری داشته باشد و کم اشتباه باشد و این موضوعی است که به نظرم سپاهان باید بیشتر روی آن کار کند.

- جی پلاس، سیدمهدی سیدصالحی در خصوص دیدار هفته سوم لیگ برتر میان سپاهان و تراکتور اظهار داشت: این بازی مثل همیشه حساسیت خاص خودش را داشت و این دو تیم از پرطرفدارترین تیم های فوتبال ایران هستند که همیشه مدعی قهرمانی اند و به همین دلیل بازی هایشان جذاب و حساس است.

به نظرم دو تیم از لحاظ اینکه با سرمربیان جدید و با تغییر سبک در روش بازی شان لیگ جدید را شروع کردند هنوز به شرایط ایده آل نرسیدند و نیاز به زمان دارند ولی سپاهان به واسطه بازیکنان خوبی که دارد توانست بازی را مدیریت کند و پیروز شود.

ایلنا نوشت؛ وی افزود: سپاهان در این بازی نسبت به هفته اول با هفته دوم که تغییرات زیادی در ترکیبش ایجاد کرده بود فقط یک تغییر نسبت به بازی قبل داشت و محبی جای خلعتبری وارد زمین شد و این یک پوئن مثبت است که انگار محرم نویدکیا به ترکیب ایده آل خود نزدیک شده است و در هفته های بعد این موضوع بیشتر هم نمایان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهانِ محرم یک اشکال دارد که باید رویش کار کند

سپاهانِ محرم یک اشکال دارد که باید رویش کار کند