مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-29سياسي

جزییات جلسه غیر علنی مجلس از زبان سخنگوی پارلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز (یکشنبه، 9 آذر) قوه مقننه و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن دهم آذرماه، - سخنگوی هیات رییسه مجلس از تشکیل جلسه فوق العاده مجلس برای تصمیم گیری در خصوص اقدام متقابل در راستای ترور شهید فخری زاده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز (یکشنبه، 9 آذر) قوه مقننه و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن دهم آذرماه، روز مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم نمایندگان در مسیر شهید مدرس گام بردارند.

وی ادامه داد: قرار بود در جلسه غیرعلنی امروز وزیر اطلاعات حضور یابد، اما با توجه به مذاکره ای که در آستانه این جلسه از سوی رییس مجلس انجام شد، مقرر شد مجلس رأسا جلسه را اداره کند از این رو وزیر اطلاعات حضور نیافت.

نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: در این جلسه غیرعلنی برخی نمایندگان، رؤسای کمیسیون ها، رییس مرکز پژوهش و رییس مجلس بحث هایی را مطرح کردند و جزییات شهادت دانشمند بزرگ فخری زاده تشریح و در این راستا برخی از ابهامات روشن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه غیر علنی مجلس از زبان سخنگوی پارلمان

جزییات جلسه غیر علنی مجلس از زبان سخنگوی پارلمان