مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-29سياسي

حجت الاسلام شهیدی که بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی شهیدی محلاتی (زادهٔ 1328 محلات) روحانی و سیاستمدار ایرانی بود، که در هفت سال اول دولت حسن روحانی، - محمدعلی شهیدی محلاتی روحانی و سیاستمدار ایرانی بود، که در هفت سال اول دولت حسن روحانی، بعنوان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی شهیدی محلاتی (زادهٔ 1328 محلات) روحانی و سیاستمدار ایرانی بود، که در هفت سال اول دولت حسن روحانی، بعنوان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می کرد.

او به سبب بیماری از این سمت استعفا داد.

وی نماینده محلات در دوره سوم مجلس شورای اسلامی بود و در فاصله سال های 1385 تا 1388 بعنوان معاون کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه فعالیت می کرد.

او در دولت دهم، برای مدت دو سال، از 1388 تا 1390 مشاور رییس جمهور و رییس بازرسی نهاد ریاست جمهوری بود.

همچنین ریاست عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، معاونت کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه، رییس بازرسی نهاد ریاست جمهوری و مشاور رییس جمهور ازجمله سمت های حجت الاسلام والمسلمین شهیدی بوده است.

حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی پس از هفت سال ریاست بر بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارسال نامه ای به رییس جمهور به دلیل مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام شهیدی که بود؟

حجت الاسلام شهیدی که بود؟