مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-29بين الملل

سناتور روس: ترور دانشمند ایرانی در راستای ثبات زدایی در منطقه صورت گرفت


رییس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه با اشاره به ترور شهید فخری زاده، این اقدام تروریستی را در راستای ثبات زدایی در منطقه خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کنستانتین کاساچوف سناتور و رییس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه در صفحه فیسبوک خود در پی ترور شهید وزیر خارجه ایران هم از جامعه جهانی و به ویژه اتحادیه اروپا خواسته تا به استاندارد دوگانه ننگین پایان داده و این اقدام را به عنوان تروریسم دولتی محکوم کنند.

موضع اتحادیه اروپا به اندازه کافی واضح است.

در سایت سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده است که این اتحادیه این قتل را محکوم می کند و آن را  اقدامی مجرمانه و در تضاد با اصل احترام به حقوق بشر توصیف می کند.

یعنی تهران یک مسیر متمدنانه را طی می کند، بر خلاف آنهایی که این حمله را سازماندهی کردند.

وی می افزاید: در عین حال رسانه های آمریکایی با اشاره به اطلاعیه پنتاگون خبر می دهند که ناو هواپیمابر نیمیتس نیروی دریایی ایالات متحده و گروه ضربتی همراه کننده آن دستور بازگشت به منطقه خلیج فارس را دریافت کرده اند.

پنتاگون دستور تغییر مکان نیمیتس به خلیج فارس را مستقیما پیش از قتل محسن فخری زاده صادر کرد و فرماندهی مرکزی نیروهای ایالات متحده هفته پیش خبر از انتقال اسکادران های جنگنده های F1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور روس: ترور دانشمند ایرانی در راستای ثبات زدایی در منطقه صورت گرفت

سناتور روس: ترور دانشمند ایرانی در راستای ثبات زدایی در منطقه صورت گرفت