مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-29اقتصادي

لزوم تأمین زیرساخت های مورد نیاز شهرک صنعتی نوبران


رییس شورای اسلامی شهر نوبران ساوه، تأمین زیرساخت های مورد نیاز شهرک صنعتی این منطقه را یک ضرورت برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی دانست.

- حسام الدین شهیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه تأمین زیرساخت های مورد نیاز شهرک صنعتی این منطقه را یک ضرورت برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و اظهار کرد: احداث پست 63 کیلوولت و حل مشکل برق می تواند برای بیش از 10 هزار نفر فرصت شغلی جدید در این شهرک ایجاد کند.

وی افزود: با پیگیری های استاندار استان مرکزی، فرماندار ساوه و شرکت شهرک های صنعتی استان، بخش عمدهای زیرساخت های شهرک تأمین شده و استاندار مرکزی در یکی از جلسات ستاد تسهیل تولید، احداث پست 63 کیلوولت جهت تأمین برق شهرک صنعتی نوبران و روستاهای اطراف را مصوب کرد که گامی ارزشمند در راستای توسعه پایدار بخش نوبران خواهد بود و در یادها خواهد ماند؛ لذا با توجه به تأکیدات ، ضرورت بهره برداری از این پست برق در سال جاری منویات مقام معظم رهبری را برای جهش واقعی تولید و ایجاد حجم عظیمی از فرصت های شغلی تسریع خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر نوبران ساوه خاطرنشان ساخت: از مسئولان استانی و شهرستانی درخواست داریم به دلیل شاهراه بودن بخش نوبران و مشکلات خاصی که دارد از لحاظ تخصیص سرانه اعتبارات به صورت ویژه دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تأمین زیرساخت های مورد نیاز شهرک صنعتی نوبران

لزوم تأمین زیرساخت های مورد نیاز شهرک صنعتی نوبران