مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-29اقتصادي

700 میلیون تومان مازاد وصول درآمد استان کرمان در هفت ماهه گذشته سال جاری


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمان گفت: استان کرمان در هفت ماهه امسال حدود 700 میلیون تومان مازاد وصول درآمد داشته اما تاکنون هیچ میزانی از سهم استان برگشت داده نشده است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمان گفت: استان کرمان در هفت ماهه امسال حدود 700 میلیون تومان مازاد وصول درآمد داشته اما تاکنون هیچ میزانی از سهم استان برگشت داده نشده است.

حمید شیخ اسدی در نشست استاندار با مدیران واحدهای تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان کرمان، نرخ بیکاری استان کرمان در تابستان امسال را 11.

3 درصد و نرخ مشارکت اقتصادی استان را 40.

8 درصد براساس مرکز آمار ایران اعلام کرد و گفت: در مجموع و از سال 96 تاکنون 82 جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری در استان برگزار شده است که در این راستا 203 طرح در این جلسات مطرح و 2 هزار و 639 مورد استعلام برای آنها دریافت شده است.

شیخ اسدی همچنین به استعلامات در خصوص محدوده های معدنی اشاره کرد و گفت: 16 محدوده معدنی مورد توافق منابع طبیعی، محیط زیست و میراث فرهنگی شناسایی و روال اداری مربوط به برگزاری مزایده آنها در حال انجام است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان از تشکیل پنجره واحد الکترونیکی استان از مرداد ماه امسال در شهرستان کرمان یاد کرد و گفت: از 5 آذر ماه سه شهرستان سیرجان، شهربابک و زرند در این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 میلیون تومان مازاد وصول درآمد استان کرمان در هفت ماهه گذشته سال جاری

700 میلیون تومان مازاد وصول درآمد استان کرمان در هفت ماهه گذشته سال جاری