مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-29اقتصادي

تخصیص سهمیه جدید مرغ دولتی به فردیس


رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فردیس از تخصیص سهمیه جدید مرغ دولتی به شهرستان خبرداد و میزان آن را 89 تن اعلام کرد.

- علیرضا افتخاری، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: با توجه به کثرت جمعیت و نیاز شهرستان فردیس به مرغ به عنوان یک محصول پرمصرف در سبد خانوارها، با پیگیری های انجام شده توسط اداره صمت و همکاری و هماهنگی حوزه معاونت بازرگانی سازمان صمت استان سهمیه جدید مرغ منجمد مشمول طرح تنظیم بازار به میزان 89 تن مرغ منجمد دولتی به فردیس اختصاص یافت.

وی قیمت مرغ منجمد دولتی را 15 هزار تومان اعلام کرد و افزود: با معرفی مباشر، سهمیه مرغ منجمد دولتی شهرستان  فردیس جذب شد و در مراکز  مختلف سطح شهرستان توزیع می شود.

  رییس صنعت، معدن و تجارت فردیس همچنین با اعلام این خبر که 4 تن مرغ گرم کشتار روز به قیمت هر کیلو 20400 تومان در شهرستان توزیع می شود، گفت: مرغ گرم با قیمت مصوب تنظیم بازاری، در بازارچه های میادین شهرداری شهرستان فردیس توزیع می شود.

  وی همچنین با بیان اینکه به منظور سلامت توزیع نظارت بر مراکز عرضه مرغ، به صورت  میدانی و ویژه انجام می شود؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف،  موضوع را از طریق تلفن 124 به سامانه ثبت شکلیات سازمان صمت اطلاع رسانی کنند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص سهمیه جدید مرغ دولتی به فردیس

تخصیص سهمیه جدید مرغ دولتی به فردیس