مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:502020-11-29پزشكي

انسولین قلمی همچنان با سهمیه بندی توزیع می شود


معاون غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر لیست 40 داروخانه منتخب دارای انسولین در سایت معاونت غذا و داروی البرز بارگذاری شده و بیماران می توانند با مراجعه به آنها داروی خود را خریداری کنند.

- ایسنا/البرز معاون غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر لیست 40 داروخانه منتخب دارای انسولین در سایت معاونت غذا و داروی البرز بارگذاری شده و بیماران می توانند با مراجعه به آنها داروی خود را خریداری کنند.

کیومرث پوررستمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به گلایه برخی از شهروندان مبنی بر اینکه هنوز امکان دسترسی آسان به انسولین های قلمی در استان ایجاد نشده، اظهار کرد: از آنجایی که انسولین های قلمی صد در صد وارداتی هستند هر ماه به صورت سهمیه بندی و بر اساس تعداد بیماران دیابتی هر استان تامین می شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 90 درصد بیماران انسولینی البرز دارای شناسایی و دارای پرونده پزشکی هستند که بر مبنای آن می توانند با ارائه کارت ملی به داروخانه های منتخب مراجعه و داروی خود را دریافت کنند.

وی توضیح داد: در حال حاضر لیست 40 داروخانه منتخب دارای انسولین در سایت معاونت غذا و داروی البرز بارگذاری شده و بیماران می توانند با مراجعه به آنها داروی خود را خریداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسولین قلمی همچنان با سهمیه بندی توزیع می شود

انسولین قلمی همچنان با سهمیه بندی توزیع می شود