مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-29اجتماعي

وضعیت جوی راه های کشور/ ثبت تخلفات با دوربین ها و تیم های گشت


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 23 استان خبر داد و گفت: محدودیت های ترافیکی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرها و جاده ها ادامه دارد.

- سرهنگ احمد شیرانی، در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین وضعیت راه های کشور، اظهار داشت: در آزادراه قزوین به کرج (پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و در آزادراه کرج به تهران (پل فردیس تا پل کلارک) شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی افزود: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های ایلام، لرستان، خوزستان، بوشهر، فارس، اصفهان، یزد و گیلان شاهد بارش باران هستیم.

انسداد دو محور به دلیل آبگرفتگی و ریزش سنگ رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: از ساعت 21:15 شنبه 8 آذر 99 در استان بوشهر در محور جدید بوشهر به گناوه (جاده ساحلی) به علت آبگرفتگی مسدودیت ایجاد شده بود که محور جایگزین گناوه به برازجان جای این محور مسدود اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جوی راه های کشور/ ثبت تخلفات با دوربین ها و تیم های گشت

وضعیت جوی راه های کشور/ ثبت تخلفات با دوربین ها و تیم های گشت