مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-29اقتصادي

بانک تجارت در انجام ماموریت های خود موفق بوده است


نشست تخصصی تشریح آخرین وضعیت عملکرد بانک تجارت در حوزه های مالی و بانکداری با حضور معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

- نشست تخصصی تشریح آخرین وضعیت عملکرد بانک تجارت در حوزه های مالی و بانکداری با حضور معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک تجارت ، عباس معمارنژاد معاون بانک و بیمه به همراه مرادپور مدیرکل بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و داریی در نشست تخصصی بررسی عملکرد بانک تجارت حاضر شدند.

معمارنژاد در این جلسه با اشاره به نقش بانک ها در شرایط کنونی اقتصاد و حل مشکلات بنگاه های اقتصادی گفت: حمایت بانک ها از کارآفرینان از یک سو موجب ارزش آفرینی و افزایش تولید ناخالص شده و از سوی دیگر تاثیری مستقیم در اشتغال کشور می گذارد.

معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی پس از استماع گزارش عملکرد بانک تجارت در حوزه های مختلف گفت: عملکرد مالی بانک تجارت با وجود تحریم های ظالمانه و رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین اقدامات این بانک در طرح زمرد بانک در حوزه معاونتITچشمگیر و موفقیت آمیز است و این عملکرد کارکنان و مدیران این بانک شایسته تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک تجارت در انجام ماموریت های خود موفق بوده است

بانک تجارت در انجام ماموریت های خود موفق بوده است