مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-29سياسي

انتظار افکار عمومی از قوا پاسخ متقابل به ترور است


انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیروهای مسلح در این شرایط، وحدت و انسجام برای مجازات و پاسخ متقابل از تروریست ها است.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیروهای مسلح در این شرایط، وحدت و انسجام برای مجازات و پاسخ متقابل از تروریست ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن هاشمی، در جلسه صبح یکشنبه شورای شهر تهران، ضمن عرض تسلیت شهادت محسن فخری زاده، اظهار داشت: شهادت دکتر فخری زاده را به رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا، خانواده بزرگ صنایع دفاعی کشور و بازماندگان عزیز این شهید سعید تسلیت می گوییم.

وی افزود: این ترور هشتمین عملیات موساد در یک دهه گذشته در خاک ایران است که طی آن چهار دانشمند و مدیر صنایع هسته ای، پدر صنایع موشکی و مغز متفکر صنایع دفاعی ایران را به شهادت رسانده و بخش بزرگی از اسناد و مدارک صنایع دفاعی و هسته ای کشور را به سرقت برده و در یک مورد نیز در ترور ناکام مانده است.

رییس شورای شهر تهران ابراز داشت: این حجم از تروریسم دولتی در طول یک دهه علیه یک کشور از سوی رژیم صهیونیستی در تاریخ بین الملل کم سابقه است و مجامع بین المللی و دولت های مدعی قانونگرایی، چاره ای جز محکوم کردن آن نخواهند داشت در غیر این صورت جزو حامیان رسمی تروریسم دولتی محسوب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار افکار عمومی از قوا پاسخ متقابل به ترور است

انتظار افکار عمومی از قوا پاسخ متقابل به ترور است