مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-29سياسي

ارائه مشخصات دانشمندان هسته ای از تبعات برجام بود


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بزرگ ترین ضرباتی که ایران از برجام خورد،این بود که اطلاعات تاسیسات و دانشمندان هسته ای خود را در اختیار طرف مقابل قرار دادیم.

- مصطفی طاهری در گفتگو با مبنی بر اینکه نباید به دشمن از داخل کشور پیام ضعف ارسال شود، تصریح کرد: چرا که این مخابره ضعف از داخل به خارج از کشور باعث به وجود آمدن چنین تحرکاتی (ترور) از سوی دشمن خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید با وحدت، همدلی و بحث انتقام سخت به دشمن ثابت کنیم که در این موارد هیچ ضعفی از جانب جمهوری اسلامی ایران نشان داده نخواهد شد، ادامه داد: اگر قرار باشد چنین اتفاقاتی از سوی دشمن رخ دهد، پاسخ دندان شکنی برای آن در نظر گرفته می شود طاهری با بیان اینکه نکته بعدی که همواره باید دقت نظر زیادی در این خصوص داشته باشیم، مربوط به بحث مذاکرات است، اظهار کرد: در وهله اول باید ببینیم مطرح کردن این گونه اقدامات چه تاثیراتی به دنبال خواهد داشت.

برخی افراد امروز در مسیری قرار گرفته اند که گمان می کنند تعیین این مسیر توسط اسراییل و با پشتوانه ترامپ صورت می گیرد و نه آمریکا و بایدن و سایرین و در واقع اسراییل قصد دارد مانع مذاکرات ایران و بایدن شود، این در حالی است که معتقدیم این چراغ و کد غلطی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشخصات دانشمندان هسته ای از تبعات برجام بود

ارائه مشخصات دانشمندان هسته ای از تبعات برجام بود