مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:302020-11-29اقتصادي

قطع زنجیره کرونا همت ملی می طلبد


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر دولت تمهیداتی برای جلوگیری از شیوع بیش تر کرونا در نظر گرفته اما پیش از این، همه ما شلوغی جاده های کشور را از قاب تلویزیون و خبرها دیدیم و قطعا در چنین اتفاقی دولت تقصیر ندارد، - ایسنا/خراسان رضوی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر دولت تمهیداتی برای جلوگیری از شیوع بیش تر کرونا در نظر گرفته اما پیش از این، همه ما شلوغی جاده های کشور را از قاب تلویزیون و خبرها دیدیم و قطعا در چنین اتفاقی دولت تقصیر ندارد، بلکه یک همت ملی می طلبد و لازم است تا دولت در کنار مردم و مردم نیز در کنار دولت قرار بگیرند.

حسن حسینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص لزوم توجه بیش تر مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: ما در کشور عادت بدی داریم و این است که هرجا، حتی اگر خودمان کم می آوریم، آن را به پای دولت و حاکمیت می نویسیم، در حالی که اینگونه نیست.

وی افزود: مسئله شیوع بیش تر کرونا چند بخش دارد و نمی توان گفت که دولت در همه جا در این میان خوب کار کرده اما باید دید که مردم برای جلوگیری و رهایی از بند کرونا چه کرده اند؟ بسیاری از مسائل وابسته به مردم است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پیش از ایجاد محدودیت ها، دیده می شد که واحدهای کافی شاپ و رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع زنجیره کرونا همت ملی می طلبد

قطع زنجیره کرونا همت ملی می طلبد