مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:202020-11-29سياسي

مهدی هاشمی خودش را رییس جمهور می دانست/ منتظری حاضر شد امام را فدای مهدی هاشمی کند


عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مهدی هاشمی خودش را رییس جمهور این کشور و منتظری را ولی فقیه می دانست، گفت: کسی که در اشل حکومتی فکر می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، قسمت دوم برنامه سرچشمه با حضور حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز پخش شد.

سالک با بیان اینکه بعد از به شلوغی و اعتصاب کشیده شدن زندان اصفهان که زندانیان فرار کردند، مهدی هاشمی هم فرار کرد و به روستایی به نام خیرآباد که در مقابل آنجا بود رفت و سپس وارد قهدریجان شد و از آنجا به مکان هایی رفت که فعلاً نتوان به او دست پیدا کرد، گفت: بعد از مدتی که ما زندانی ها را جمع کردیم به زندان تحویل شد و کار گسترده ای روی این مسئله صورت گرفت و با پیروزی انقلاب اسلامی حرکت های جدید شکل گرفت و اولین کمیته ای که در اصفهان شکل گرفت کمیته دفاع شهری بود و مسئول این کمیته من بودم.

*اقدامات کمیته دفاع شهری اصفهان وی افزود: این کمیته دفاع شهری ساماندهی پیدا کرد و ما سه یا چهار کار کردیم و اولین کار این بود که دروازه های ورودی اصفهان را از چهار نقطه بستیم.

کار دوم هم این بود که محافظت دستگاه های اصلی و اساسی مثل نیروگاه برق و پالایشگاه اصفهان و مراکز حساس چون صدا و سیما را بالا بردیم چون اولین جایی که ما گرفتیم صدا و سیمای اصفهان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی هاشمی خودش را رییس جمهور می دانست/ منتظری حاضر شد امام را فدای مهدی هاشمی کند

مهدی هاشمی خودش را رییس جمهور می دانست/ منتظری حاضر شد امام را فدای مهدی هاشمی کند