مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-29فرهنگي

مجید مجیدی مهمان ویژه جشنواره فیلم چین


جشنواره «های نان چین» با نمایش فیلم هایی از ایران برگزار می شود و «مجید مجیدی» به عنوان مهمان ویژه، در این رویداد حضور دارد.

- جشنواره های نان چین با نمایش فیلم هایی از ایران برگزار می شود و مجید مجیدی به عنوان مهمان ویژه، در این رویداد حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین دوره فستیوال فیلم های نان از پنجم تا دوازدهم دسامبر، برابر با 15 تا 22 آذرماه با همکاری دولت محلی ایالت خای نان و تلویزیون مرکزی جمهوری خلق چین برگزار می شود.

این جشنواره، امسال میزبان فیلم هایی از 114 کشور است که از ایران نیز، دو فیلم خورشید اثر مجید مجیدی و بندر بند به کارگردانی منیژه حکمت به روی پرده می رود.

بیش از 4376 فیلم به این فستیوال رسیده است که از بین آن ها 189 فیلم، نمایش داده خواهد شد.

مجید مجیدی، همزمان با نمایش فیلم خورشید ، با عنوان رییس هیات داوران و به دعوتِ جشنواره فیلم های نان ، به چین سفر کرده و قرار است مستر کلاسی را برگزار کند.

سال گذشته ، اصغر فرهادی به همراه سینماگرانی از هنگ کنگ، ژاپن و فرانسه، کلاس تخصصی را برگزار کردند که با استقبال زیادی روبرو شد.

دولت چین، پس از همه گیری ویروس کرونا مقررات سختگیرانه ای برای سفر به این کشور برقرار کرده است؛ مهمانان خارجی این جشنواره لازم است پس از ورود به چین، 14 روز در یک مکان قرنطینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید مجیدی مهمان ویژه جشنواره فیلم چین

مجید مجیدی مهمان ویژه جشنواره فیلم چین