مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-29سياسي

کاشت 10 هکتار درخت بلوط و گیاهان دارویی در کوه سیاه شهرستان لنده


مدیرعامل تعاونی موگرمون و مدیر مجری پروژه برپایی قرق محلی، از کاشت 10 هکتار درخت بلوط و گیاهان دارویی در کوه سیاه شهرستان لنده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنده؛ علی نیکبخت مدیرعامل تعاونی موگرمون و مدیر مجری پروژه برپایی قرق محلی، احیاء و کاشت درخت بلوط و گیاهان دارویی در 10 هکتار از مراتع کوه سیاه  با حمایت دفتر برنامه کمک های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی برنامه عمران سازمان ملل با مشارکت و همکاری جوامع محلی و عشایر کوه سیاه شهرستان لنده خبر داد.

نیکبخت با بیان اینکه این طرح در همایش بین المللی در دفتر حمایت از طرح های کوچک پذیرفته شد افزود: با طی مراحل قانونی، اخذ مجوز از اداره منابع طبیعی، واگذاری عرصه مورد نظر این پروژه در حال اجرا  می باشد.

وی مشارکت عمومی، آگاه سازی و توانمندسازی و الگو گیری جوامع محلی و عشایری در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت درخت بلوط و گیاهان دارویی را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: بعد از کشت 5 هکتار نهال بلوط در سال 98 و موفقیت آمیز بودن این طرح، فرایند کاشت 5 هکتار گیاهان دارویی کرفس و موسیر را در عرصه های کوه سیاه با همکاری و مشارکت جوامع محلی و عشایری موگرمون را شروع و در حال اجرا می باشدکه تا 15 آذر ماه به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 10 هکتار درخت بلوط و گیاهان دارویی در کوه سیاه شهرستان لنده

کاشت 10 هکتار درخت بلوط و گیاهان دارویی در کوه سیاه شهرستان لنده