مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-29اقتصادي

آخرین آمار صادرات دانش بنیان ها/ بیشترین صادرات در صنایع معدنی


معاون دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: طبق آخرین آمار 300شرکت دانش بنیان در کل صادرات مستمر دارند که بیشترین آن در حوزه صنایع معدنی است.

- مسعود حافظی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت صادرات دانش بنیانها گفت: تعداد 300شرکت دانش بنیان آمار رسمی صادرات دارند که این تعداد شرکت رکورد صادراتی هم داشته اند.

معاون دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری گفت: حتی شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات هم صادرات دارند و می توان گفت بر اساس آخرین آمار 30-40شرکت در این زمینه صادرات داشته اند.

وی با اشاره به ترتیب حوزه های صادرات شرکتهای دانش بنیان گفت: محصولات و مشتقات شرکتهای مرتبط با صنایع معدنی، صنایع شمیایی و پلیمری، دارویی، صنایع الکترونیک و ماشین آلات پیشرفته بیشترین آمار صادرات را برای کشور رقم زده اند.

وی با بیان اینکه این صادرات بیشتر به کشورهای منطقه صورت می گیرد، گفت: این صادرات در این ایام کرونایی هم وجود دارد ولی نسبت به سالهای قبل کاهش داشته است.

به گفته حافظی، روسیه، ترکیه، هند، چین، عراق و.

از جمله کشورهایی هستند که صادرات به آنها صورت می گیرد.

وی گفت: کانال های صادراتی مرکز تعاملات بین الملل متشکل از رایزنان فناوری، شرکت های مدیریت صادرات و کارگزاران تجاری برون مرزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار صادرات دانش بنیان ها/ بیشترین صادرات در صنایع معدنی

آخرین آمار صادرات دانش بنیان ها/ بیشترین صادرات در صنایع معدنی