مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 04:302020-11-29سياسي

بررسی طرح عملیاتی کمیته تنفسی در بیمارستان ها/آموزش پرستاران ICU


معاون پرستاری وزار بهداشت تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت در مدیریت کووید 19 را ستود و گفت: نقش جامعه پرستاری در مدیریت این بیماری بر کسی پوشیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کمبود نیروی پرستار، گفت: مدیران پرستاری ضمن نظارت بر کیفیت خدمات مراقبت های پرستاری با استفاده از معیارهای مشخص در این حوزه با ابزارهایی مانند تشویق و تکریم روحیه پرستاران را ارتقا داده و حفظ کنند.

حضرتی از طرح عملیاتی کمیته تنفسی در بیمارستان ها خبر داد و گفت: طرح عملیاتی کمیته تنفسی در معاونت پرستاری در حال بررسی و پیگیری است و به زودی ارائه خواهد شد.

اگرچه بسیاری از دانشگاه ها در این خصوص اقدامات خوبی را انجام داده اند اما در این طرح بنا داریم با استفاده از تجربیات و پیشنهادات دانشگاه ها طرح پخته و جامعی را ارائه کنیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، همچنین از آموزش 5 هزار پرستار ویژه ICU جنرال و ICU تخصصی خبر داد و گفت: این آموزش ها به صورت تئوری و عملی خواهد بود که آموزش های تئوری آن به صورت مجازی انجام خواهد شد و آموزش عملی آن نیز با هماهنگی دانشگاه ها در سراسر کشور انجام می شود.

حضرتی با اشاره به طرح شهید قاسم سلیمانی در کنترل و مدیریت کرونا، گفت: این طرح محله محور و خانواده محور به صورت مشترک از سوی وزارت بهداشت، سازمان بسیج، هلال احمر و گروه های مردمی برای مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح عملیاتی کمیته تنفسی در بیمارستان ها/آموزش پرستاران ICU

بررسی طرح عملیاتی کمیته تنفسی در بیمارستان ها/آموزش پرستاران ICU