مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 21:352020-11-28ورزشي

جوانانی که از روی فقر هوبره شکار می کنند


جوانانی که بیکارند و کاری جز شکار هوبره ندارند؛ جوانانی که می دانند نسل بعدیشان دیگر حتی پرنده ای برای شکار نخواهند دید چه برسد به کسب روزی از راه قاچاق هوبره آن هم برای کشورهای عربی که تنها می خواهند با هوبره بازی کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی جوانانی که بیکارند و کاری جز شکار هوبره ندارند؛ جوانانی که می دانند نسل بعدیشان دیگر حتی پرنده ای برای شکار نخواهند دید چه برسد به کسب روزی از راه قاچاق هوبره آن هم برای کشورهای عربی که تنها می خواهند با هوبره بازی کنند.

شغل رایج خیلی از نوجوانان و جوانان در اطراف زیستگاه هوبره در پطرگان و شاهرخت خراسان جنوبی، قاچاق هوبره است چرا که هم بیکارند و هم فقیر اما همین افراد اذعان کرده اند که تا پیش از این و در دهه 60 پدرانشان، گروه های 20 تا 30 تایی هوبره را مشاهده می کردند حال آنکه آنان به سختی گروه 5 قطعه ای هوبره را در منطقه شان به چشم می بینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوانانی که به صورت شبکه ای در هم تنیده و چند لایه و به صورت هرمی کار می کنند و در واقع حداقل دست 4 گروه در قاچاق آن به خارج از مرز تا رسیدن به دست مصرف کننده، در کار است.

صیادی که غالبا چوپان، ساربان و افراد محلی روستاهای همجوار زیستگاه هستند؛ واسطه هایی که پرنده را از صیادان در روستا، جمع آوری و در مخفیگاهی در خود روستا یا خانههای کارگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانانی که از روی فقر هوبره شکار می کنند

جوانانی که از روی فقر هوبره شکار می کنند