مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 20:352020-11-28ورزشي

آغاز فعالیت کانون های رضوی در شهر قدس/ سومین مرحله طرح سفره های مهربانی اجرا می شود


فعالیت ها و خدمات کانون های 20 گانه آستان قدس رضوی با همکاری خادمیاران و مسؤولان کانون های رضوی در شهرستان قدس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، اولین گردهمایی کانون ها و خادمیاران رضوی دفتر شهرستان قدس با حضور معاون دفتر آستان قدس استان تهران، امام جمعه شهرستان قدس، مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و خادمیاران و مسؤولان کانون های رضوی شهرستان قدس در مصلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

علیرضا جانه معاون دفتر آستان قدس رضوی استان تهران در این مراسم اظهار کرد: کانون های رضوی با توجه به نیازهای اقشار مختلف جامعه برنامه ریزی و تشکیل شده و در سراسر کشور در راستای توسعه فرهنگ رضوی فعالیت خود را زیر نظر بنیاد کرامت رضوی آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جامعه هدف در ارائه خدمات و اقدامات کانون ها، خانواده های نیازمند هستند، گفت: سومین مرحله طرح سفره های مهربانی با تهیه کارت هایی ویژه با اولویت خانواده های نیازمند شناسایی شده اجرا می شود و به این ترتیب این خانواده ها می توانند به مدت 3 ماه مهمان نان رضوی شوند.

کانون های 20 گانه رضوی تشکیل شده شامل تعلیم و تربیت، قرآن، ایثار و شهادت، بانوان و خانواده، تبلیغ دینی، خبر و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، شعر و ادب، محصولات فرهنگی و هنری، نوجوان و جوانان رضوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت کانون های رضوی در شهر قدس/ سومین مرحله طرح سفره های مهربانی اجرا می شود

آغاز فعالیت کانون های رضوی در شهر قدس/ سومین مرحله طرح سفره های مهربانی اجرا می شود