مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 19:502020-11-28سياسي

اقدامات مؤسسه فقاهت و تمدن اسلامی در برپایی کرسی آزاداندیشی و تولید چندرسانه ای


مدیر مؤسسه فقاهت و تمدن اسلامی، ضمن تشریح برنامه های این مؤسسه، گفت: برپایی 70 کرسی آزاداندیشی و تولید 170 هزار دقیقه برنامه صوتی و تصویری از جمله برنامه های این مؤسسه است.

- ایسنا/قم مدیر مؤسسه فقاهت و تمدن اسلامی، ضمن تشریح برنامه های این مؤسسه، گفت: برپایی 70 کرسی آزاداندیشی و تولید 170 هزار دقیقه برنامه صوتی و تصویری از جمله برنامه های این مؤسسه است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ذبیحی، مدیر مؤسسه فقاهت و تمدن اسلامی با بیان اینکه سه تغییر اساسی در حوزه مدنظر مؤسسه فقاهت است، گفت: حذف زوائد زیادی در اصول است که آثار خاصی در استنباط ندارد؛ اصلاح روش های علوم موجود و ایجاد تولیداتی که در حوزه به شدت مورد نیاز است و وجود ندارد، مهمترین اموری است که به دنبال تحقق آن هستیم.

وی از انتشار کتب اجتهاد تمدنی، روش شناسی اجتهاد، کلام فقاهی، منطق تفسیر متن، ادبیات دین و زوائد اصول، دامنه حجت عقل و بناهای عقلا، نقل به معنا، اعتبار احادیث شیعه و .

در این راستا خبر داد و افزود: فقه عزا و زیارت اهل بیت، لباس دین، نرم افزار فقاهت از دیگر آثار تولید شده از سوی مؤسسه برای بحث تحول است.

ذبیحی با بیان اینکه 400 طلبه در دوره های مؤسسه شرکت و فارغ التحصیل شده اند، اظهار کرد: تحول در آموزش و پرورش حوزه، شاگردمحوری، پژوهش محوری، فعالیت پژوهشی گروهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مؤسسه فقاهت و تمدن اسلامی در برپایی کرسی آزاداندیشی و تولید چندرسانه ای

اقدامات مؤسسه فقاهت و تمدن اسلامی در برپایی کرسی آزاداندیشی و تولید چندرسانه ای