مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 17:552020-11-28اقتصادي

ورود دادستان قدس به پروژه تعریض زیرگذر پل شهید تولایی روستای زرنان


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس در خصوص پروژه تعریض زیرگذر پل شهید تولایی روستای زرنان گفت: درصورت عدم توافق دهیاری با مالک ملک در مسیر تعریض پل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، پل های شهید تولایی و سولیران در روستاهای زرنان و دانش شهرستان قدس با قدمتی حدود 70 سال پیش برای عبور افراد محلی ساخته شده بود.

با رشد جمعیت، افزایش تردد خودروها و گسترش کسب و کارهای مختلف در این مناطق ترافیک زیادی ایجاد شده و زیرگذرها کشش حجم بالای رفت وآمدها را نداشته و پاسخگوی نیاز جمعیت روستاهای دانش و زرنان نیست و لازم است بازسازی، تعریض و ایمن سازی به صورت جدی پیگیری شود.

با توجه به همجواری این مناطق با شهرداری ناحیه 6 منطقه 18 تهران و عبور ریل راه آهن از زیرگذرهای مذکور، در این خصوص جلسات متعددی در شورای ترافیک فرمانداری قدس با حضور شهردار ناحیه 6 و مسؤولان راه آهن برگزار شده و هریک تعهداتی داده اند تا با کمک دهیاری عملیات تعریض انجام شود.

مدتی است که پروژه تعریض آغاز شده و طی این مدت به دلیل اجرای عملیات مسیر رفت وآمد فعلی مسدود شده و مسیرهای دیگری برای دسترسی به جاده فتح جایگزین شده که انسداد مسیر محلی نیز با موافقت و مخالفت برخی افراد همراه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان قدس به پروژه تعریض زیرگذر پل شهید تولایی روستای زرنان

ورود دادستان قدس به پروژه تعریض زیرگذر پل شهید تولایی روستای زرنان