مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-28فرهنگي

فیلم های حاضر در هفته فیلم ایتالیا هنر و تجربه


5 فیلم «مادرم» به کارگردانی نانی مورتی، «لازاروی خوشحال» به کارگردانی آلیچه رورواکر، «جاده نفت» به کارگردانی برناردو برتولوچی، «جایی که سایه ها فرو می افتند» به کارگردانی والنتینا پدیچینی و «مارتین ایدن» به کارگردانی پیترو مارچلو در این رویداد از .

- اسامی 5 فیلم حاضر در هفته فیلم ایتالیا که قرار است از 11 تا 15 آذرماه 99 به صورت آنلاین و رایگان برگزار شود، اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از روابط عمومی هنروتجربه، اسامی فیلم های حاضر در هفته فیلم ایتالیا با عنوان دریچه ای به سوی سینمای ایتالیا که آذرماه 99 به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت ایتالیا در ایران برگزار می شود، اعلام شد.

بدین ترتیب 5 فیلم مادرم به کارگردانی نانی مورتی، لازاروی خوشحال به کارگردانی آلیچه رورواکر، جاده نفت به کارگردانی برناردو برتولوچی، جایی که سایه ها فرو می افتند به کارگردانی والنتینا پدیچینی و مارتین ایدن به کارگردانی پیترو مارچلو در این رویداد از طریق پلتفرم هاشور به صورت آنلاین و رایگان اکران می شوند.

لازم به یادآوری است که هفته فیلم ایتالیا اول اسفند 98 کار خود را آغاز کرد و قرار بود نمایش ها و نشست های آن تا هفتم اسفند ادامه داشته باشد اما برنامه های این رویداد سینمایی پس از دو روز برپایی، به دلیل شیوع ویروس کرونا و با اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های حاضر در هفته فیلم ایتالیا هنر و تجربه

فیلم های حاضر در هفته فیلم ایتالیا هنر و تجربه