مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-28اجتماعي

تردد در تمام محورهای استان اصفهان برقرار است


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: با وجود بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، تمام راه ها باز و تردد برقرار است.

- مرضیه فراست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان اصفهان در پی بارش باران و برف اظهار داشت: با وجود بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، تمام راه ها باز و تردد برقرار است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان افزود: محورهای مبارکه – اصفهان، مبارکه – شهرضا، کوهپایه – نایین و کوهپایه – اصفهان بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شهرضا – سمیرم، شهرضا – اصفهان، زرین شهر – شهرکرد، داران – الیگودرز بارش باران گزارش شده است گفت: محورهای فریدونشهر- ازونبلاغ، فریدونشهر – اسلام آباد، فریدونشهر - قلعه سرخ، نایین - اصفهان (گردنه ملا احمد)، خوانسار- دامنه مه غلیظ و کاهش میدان دید گزارش شده است.

فراست عنوان کرد: با توجه به لغزنده بودن محورها رانندگان برای تردد اصول ایمنی را رعایت و با احتیاط عبور کنند و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت راه ها با سامانه 141 تماس بگیرند و در محورهای برفی از زنجیر چرخ استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در تمام محورهای استان اصفهان برقرار است

تردد در تمام محورهای استان اصفهان برقرار است