مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-28سياسي

پیام تسلیت نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت «فخری زاده»


حجت الاسلام امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری دانشمند هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک و تسلیت گفت.

- پیام تسلیت نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت فخری زاده ایسنا/کرمان حجت الاسلام امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری دانشمند هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر دست پوسیده ظلم و تعدی دشمنان کینه توز اسلام و انقلاب اسلامی و عزت مردم ایران، به ترور مجاهدی دیگر دراز شد؛ دانشمند و مجاهد راه اعتلای کلمه الله آقای محسن فخری زاده را با ترور به شهادت رساند؛ شیطنت و خباثت و دشمنی خود را نسبت به پیشرفت کشور و استقلال و سرافرازی ایران و کار آمدی جمهوری اسلامی را سر دست گرفت؛ زبونی، پستی، عجز و پوشالی بودن خود را آشکارتر ساخت.

به یقین سرانجام به نصرت الهی ملت ایران با استقامت در راه حق پیروز میدان است.

فقدان ظاهری این مجاهد بزرگ را به ملت ایران و همه مجاهدان راه اسلام و رهروان راه استقلال و عزت ملت ایران و همرزمان آن دانشمند عزیز و خانواده محترم فخری زاده و مقام معظم رهبری اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت «فخری زاده»

پیام تسلیت نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت «فخری زاده»