مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-28پزشكي

استعلام سلامت مسافرین در ورودی شهرها با کد ملی


در مبحث ورود افراد به شهر های استان قرار بر این شد تا در ورودی شهر ها با بررسی سوابق سلامتی ثبت شده افراد بیمار در سامانه اطلاعاتی و کد ملی آنها با استفاده از کارت ملی هوشمند از ورود آنها جلوگیری به عمل آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه ستاد کرونا ی استانی با اشاره به روند رو به کاهش ابتلا به بیماری کرونا در استان اظهار کرد: طی هفته اخیر شاهد کاهش تعداد موارد بستری و فوتی به علت ابتلا به بیماری کرونا نسبت به هفته قبل از آن بودیم که این اتفاق نشان دهنده رشد استفاده از لوازم خود مراقبتی و رعایت بیشتر و بهتر پروتکل های بهداشتی اعم از تهویه مناسب فضاهای بسته، استفاده از ماسک و کاهش حضور در اجتماعات مختلف توسط مردم است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، سپاه و نیروی انتظامی، صدا و سیما، گروه های جهادی و سازمان هلال احمر و سایر دستگاه ها با همکاری و هماهنگی های لازم به کمک هم آمده و طی یک برنامه منظم و منسجم وظایف خود را انجام دادند که این خود از دلایل کاهش آمار ابتلا و فوتی است.

استاندار خوزستان با اظهار امیدواری در تداوم چنین اقدامات و همکاری هایی در بین دستگاه ها و مردم گفت: باید کماکان با برنامه ریزی های درست بتوانیم این روند نزولی را با سرعتی بیش از پیش حفظ کرده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام سلامت مسافرین در ورودی شهرها با کد ملی

استعلام سلامت مسافرین در ورودی شهرها با کد ملی