مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:552020-11-28اقتصادي

کمیته دولت و مجلس برای کنترل بازار تشکیل می شود


کارگروهی متشکل از رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، رییس کمیسیون صنایع، کمیسیون کشاورزی و دو وزیر جهاد کشاورزی و صمت و رییس بانک مرکزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدجواد ساداتی نژاد رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست فوق العاده این کمیسیون برای بررسی قیمت مرغ اظهار داشت: امروز جلسه بسیار خوبی با حضور وزرای جهاد کشاورزی و صمت برگزار شد.

وی افزود: تقریباً همه کسانی که در زنجیره مربوطه دخیل بودند در جلسه امروز حضور داشتند و جوانب موضوع مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

همچنین سخنان نمایندگان نیز شنیده شد.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: برای اینکه بازار بتواند آرامش پیدا کند و ثبات مستمری داشته باشد آنچه وزارت جهاد کشاورزی ، وزارت صمت، گمرک و بانک مرکزی انجام می داد امروز به صورت مشخص تنظیم شد و در جمع بندی هم آمد.

ساداتی نژاد گفت: در جمع بندی مباحث نهایتاً برای اینکه بتوانیم به طور کامل موارد مورد بحث را به حالت اجرا درآوریم کارگروهی متشکل از رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، رییس کمیسیون صنایع، کمیسیون کشاورزی و دو وزیر جهاد کشاورزی و صمت و رییس بانک مرکزی، گمرک و بنادر در همین جلسه تشکیل شود تا از این طریق بتوانیم جمع بندی کرده و اقدام عملیاتی برای کنترل مستمر بازار را برای مشکلی پیش آمد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته دولت و مجلس برای کنترل بازار تشکیل می شود

کمیته دولت و مجلس برای کنترل بازار تشکیل می شود