مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-28فرهنگي

بازی «کتاب تئاتر سایه» هنر نمایش را به خانه ها می برد


«کتاب تئاتر سایه» ایده ای است برای ساخت یک بازی گروهی مبتنی بر نمایش سایه ای که یک کارگردان نمایش های کودک و نوجوان آن را ارایه کرده و طرح او در میان برترین های سومین رویداد ایده آزاد اسباب بازی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این رویداد فرهنگی چند سالی است که از سوی اداره کل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود تا جوانان خلاق و علاقه مندان به طراحی بازی های ایرانی بتوانند ایده های خود را عرضه و از حمایت بخش صنعت برای تولید این بازی ها بهره مند شوند.

در این میان آیین معرفی ایده های برتر و منتخب سومین دوره این رویداد آبان 1399 در تهران برگزار و از میان 160 ایده رسیده به دبیرخانه و 39 ایده رسیده به مرحله پایانی، 11 ایده ی برتر این رویداد معرفی شد، ایده هایی که نویدبخش تولید بیشتر و با کیفیت بازی های متنوع از سوی جوانان خلاق ایرانی بود.

سیدآرش شریف زاده - که سابقه ای 30 ساله در اجرای حرفه ای نمایش برای کودکان و نوجوانان دارد و آثار نمایشی را در نقاط مختلف ایران چه در سالن ها چه بر روی تریلی سیار کانون به روی صحنه برده است - با تکیه بر این سابقه، ایده ی ساخت یک بازی گروهی را با عنوان کتاب تئاتر سایه به رویداد ایده آزاد کانون ارایه کرد و ایده او از دید داوران به عنوان یکی از برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی «کتاب تئاتر سایه» هنر نمایش را به خانه ها می برد

بازی «کتاب تئاتر سایه» هنر نمایش را به خانه ها می برد