مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-28اقتصادي

کاربردی شدن نانو اسپری های آبگریزکننده برای بهبود روشنایی بزرگراه ها 


یکی از شرکت های فناور علاوه بر عرضه اسپری های نانویی برای کاهش چالش های بارندگی برای رانندگان توانست این محصولات را برای بهبود عملکرد چراغ های روشنایی آزادراه ها کاربردی کند.

- یکی از شرکت های فناور علاوه بر عرضه اسپری های نانویی برای کاهش چالش های بارندگی برای رانندگان توانست این محصولات را برای بهبود عملکرد چراغ های روشنایی آزادراه ها کاربردی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد نانو ، باران در کنار مزیت ها و جاذبه هایی خود ، چالش هایی مانند خیس شدن شیشه خودرو و لکه دار شدن سطوح را به دنبال دارد.

برای رفع این چالش یکی از شرکت های فناور اسپری های آبگریز کننده سطح تولید و به بازار عرضه کرده است.

یکی از محصولات این شرکت اسپری آبگریزکننده بدنه خودرو حاوی نانو مواد است که با استفاده از آن سطح بدنه خودرو به مدت طولانی تری تمیز باقی می ماند و رطوبت هوا آسیب کمتری به بدنه خودرو وارد می کند.

با استفاده از این اسپری، برای تمیز کردن بدنه خودرو به مواد شوینده نیاز نبوده و تنها با آب و دستمال بدنه خودرو قابل تمیز کردن است و اثر این اسپری تا 24 روی بدنه خودرو باقی می ماند.

این شرکت همچنین اسپری ویژه آبگریزکردن سطح شیشه تولید کرده که منجر به افزایش زاویه تماس قطره با سطح شیشه و غلتیدن قطران باران از سطح شیشه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردی شدن نانو اسپری های آبگریزکننده برای بهبود روشنایی بزرگراه ها 

کاربردی شدن نانو اسپری های آبگریزکننده برای بهبود روشنایی بزرگراه ها