مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-28سياسي

باید با اقتدار پاسخ این ترور داده شود/ خون شهدا ضامن امنیت کشور


دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به قدرت امنیتی ایران، افزود:دشمن تمام همت خود را به کار بسته است تا به نظام اسلامی ضربه بزند و بنا بر این ما نیز باید مقتدرانه عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اشاره به زحمات و تلاش های علمی شهید فخری زاده، ترور ایشان را ناجوانمردانه عنوان کرد و گفت: این دانشمندان سرمایه های کشور هستند و دشمن چون نمی تواند به رویارویی مستقیم با ما داشته باشد دست به این ترورها می زند پس باید برای حفاظت از این سرمایه های کشور و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی با جدیت اقدام شود.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این دانشمند به خانواده ارجمند ایشان و رهبر معظم انقلاب، گفت: خون ریخته شده این بزرگان ضامن امنیت و قوام پایه های نظام جمهوری اسلامی است و باید قدردان خون این بزرگان باشیم و چنین روحیه ایثار و خدمت گذاری به نظام اسلامی را در جامعه ترویج کنیم.

وی افزود: بی شک ما در مسائل امنیتی قوی هستیم و پاسخ محکم و کوبنده ای به عاملان آن خواهیم داد؛ باید بدانیم که دشمن تمام همت خود را به کار بسته است تا به نظام مقدس اسلام ضربه بزند و بنا بر این ما نیز باید بسیار مقتدرانه با این مسئله برخورد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با اقتدار پاسخ این ترور داده شود/ خون شهدا ضامن امنیت کشور

باید با اقتدار پاسخ این ترور داده شود/ خون شهدا ضامن امنیت کشور