مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:102020-11-28سياسي

اتکا به توانمندی های داخلی رویکرد جدی نیروی دریایی ارتش است


مسئول دفتر نمایندگی نداجای ارتش در استان یزد، گفت: احساس مسئولیت در قبال کشور و این که باید از جان گذشت برای حفظ کشور، یکی از ویژگی رفتاری و کاری ارتشی هاست.

- ناخدا سعید نصیری در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس از یزد، با بیان این که در کل امنیت در کشور به دو مقوله امنیت خارجی و داخلی تقسیم می شود، اظهار کرد: امنیت خارجی از جمله مواردی است که شاید در خارج انجام می شود ولی ارتباط مستقیم با توسعه داخلی کشور دارد.

وی با اشاره به اهمیت رسالت ارتش به ویژه نیروی دریایی برای تأمین امنیت مرزهای آبی کشور، افزود: با توجه به این که حدود 70 درصد تجارت خارجی ایران از طریق دریا انجام می شود، حفظ و حراست از منافع کشور در آبهای بین المللی از دیگر رسالت های جدی نیروی دریایی ارتش است.

مسئول دفتر نمایندگی نداجای ارتش در استان یزد، خودکفایی و وابسته نبودن به خارجی ها را مهمترین ویژگی نرم افزایی و سخت افزاری را مهمترین دغدغه ارتش دانست و بیان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت تأمین قطعات دریایی، قطعه سازی در دستور کار ویژه متخصصین فنی نیروی دریایی ارتش قرار گرفته است.

ناخدا نصیری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که انجام صحیح و کامل مأموریت تعیین شده تنها عامل خوشحالی ارتشی ها در امور محوله است، تأکید کرد: احساس مسئولیت در قبال کشور و این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتکا به توانمندی های داخلی رویکرد جدی نیروی دریایی ارتش است

اتکا به توانمندی های داخلی رویکرد جدی نیروی دریایی ارتش است