مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-28سياسي

فراموشی پروژه دیواره حفاظتی شهر معمولان/ پل های تخریبی بعد از 18 ماه مرمت نشد


بخشدار معمولان با اشاره به تعطیلی پروژه دیواره حفاظتی شهر معمولان، گفت: پل های تخریب شده در جریان سیلاب سال گذشته در این بخش با گذشت 18 ماه هنوز مرمت نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حبیب الله موسوی امروز شنبه در جلسه ستاد مدیریت شهرستان پلدختر، اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای توسعه پنجم شهریور ماه سال جاری در محل فرمانداری به ریاست استاندار لرستان برای پیگیری مشکل دیواره ساحلی شهر معمولان اقدام های صورت گرفت که کافی نیست.

هراس ساکنان ضلع غربی شهر معمولان از سیلاب وی، افزود: از هزار و 800 متر دیوار حفاظتی بخش غربی شهر معمولان علی رغم ضرورت کار برای جلوگیری از نفوذ سیلاب به شهر، حدود 900 متر آن انجام شده و بیش از 50 درصد پروژه باقی مانده است.

بخشدار معمولان، یادآور شد: مقرر شد آب منطقه ای بخشی از کار را انجام دهد و از محل توازن اعتباری به حساب شهرداری معمولان به منظور پیشبرد فعالیت احداث دیواره حفاظتی شهر معمولان واریز کند تا قبل از فصل بارندگی و طغیان رودخانه کشکان حداقل بخش خطر آفرین این پروژه به سرانجام برسد اما متأسفانه با گذشت دو ماه این مصوبه اجرایی نشده و با گذشت حدود یک ماه کار همچنان تعطیل است.

موسوی، افزود: علی رغم تهدیدی که در بارندگی های اخیر و احتمال وقوع سیلاب برای منازل مسکونی ضلع غربی شهر معمولان وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراموشی پروژه دیواره حفاظتی شهر معمولان/ پل های تخریبی بعد از 18 ماه مرمت نشد

فراموشی پروژه دیواره حفاظتی شهر معمولان/ پل های تخریبی بعد از 18 ماه مرمت نشد