مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:052020-11-28سياسي

برگزاری اولین همایش ملی «تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب»


رییس بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر دغدغه رهبر معظم انقلاب در راستای فعالیت فرهنگی و بومی سازی علوم انسانی گفت: اولین همایش «تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب» با زمینه الگوی اسلامی_ ایرانی پیشرفت در سطح ملی با همکاری دانشگاه ها و سازمان های علمی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گیلان رییس بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر دغدغه رهبر معظم انقلاب در راستای فعالیت فرهنگی و بومی سازی علوم انسانی گفت: اولین همایش تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب با زمینه الگوی اسلامی_ ایرانی پیشرفت در سطح ملی با همکاری دانشگاه ها و سازمان های علمی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

مهدی پارسا در گفت وگو با ایسنا با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته ای ایران شهید فخری زاده اظهار کرد: رشد روز افزون علوم مختلف در کشور از تاکیدات رهبری معظم انقلاب است و ایران قوی قطعا با قدرت علمی در برابر زیاده خواهی های دشمن می ایستد.

وی با اشاره به همکاری سازمان بسیج رسانه استان گیلان در برگزاری همایش ملی و علمی فتح الفتوح در راستای بومی سازی علوم انسانی گفت: سازمان بسیج رسانه استان گیلان در راستای تاکیدات رهبری مبنی بر فعالیت فرهنگی و علمی، برگزاری اولین همایش تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب را در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین همایش ملی «تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب»

برگزاری اولین همایش ملی «تربیت تمدنی در گام دوم انقلاب»