مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-28بين الملل

سلاح های آمریکا و انگلیس نمی تواند تأمین کننده امنیت عربستان باشد


سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن با اشاره به حمایت های تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا و انگلیس از عربستان سعودی در جنگ علیه یمن، گفت: سلاح های آمریکا و انگلیس نمی تواند امنیت عربستان را تأمین کند.

- سخنگوی جنبش أنصارالله یمن با اشاره به حمایت های تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا و انگلیس از عربستان سعودی در جنگ علیه یمن، گفت: سلاح های آمریکا و انگلیس نمی تواند امنیت عربستان را تأمین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش أنصارالله یمن به تداوم حمایت های مالی و تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا و انگلیس از عربستان سعودی در جنگ علیه یمن واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به تسلیحات آمریکایی و انگلیسی که سعودی ها در جنگ علیه یمن از آنها استفاده می کنند، گفت: سلاح های آمریکا و انگلیس نمی تواند تأمین کننده امنیت عربستان باشد.

عبدالسلام در ادامه یادآور شد: عربستان سعودی تنها در یک صورت می تواند امنیتِ از دست رفته خود را بازیابی کند و آن هم این است که به جنگ علیه یمن و نیز محاصره ملت یمن پایان دهد و برای همیشه از این کشور خارج شود.

این اظهارات سخنگوی جنبش أنصارالله در حالی مطرح می شود که ارتش و کمیته های مردمی یمن اخیراً تأسیسات نفتی آرامکو عربستان را به وسیله موشک قدس 2 هدف قرار دادند و پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح های آمریکا و انگلیس نمی تواند تأمین کننده امنیت عربستان باشد

سلاح های آمریکا و انگلیس نمی تواند تأمین کننده امنیت عربستان باشد