مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-28اجتماعي

برگزاری کارگاه مبانی ارزیابی چرخه حیات


انجمن علمی دانشجویی گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه تهران کارگاه مبانی ارزیابی چرخه حیات و آموزش نرم افزار سیماپرو را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه تهران کارگاه مبانی ارزیابی چرخه حیات و آموزش نرم افزار سیماپرو را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، ارزیابی چرخه حیات (ارزیابی چرخه عمر) یا به عبارتی Life Cycle Assessment که به اصطلاح LCA گفته می شود یکی از روش های ارزیابی زیست محیطی است که امروزه به عنوان یکی از روش های استاندارد و پرکاربرد در ارزیابی محیط زیستی فرآیندها، محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع ارزیابی چرخه حیات به عنوان یکی از روش های ارزیابی زیست محیطی بعد از ارزیابی فنی و ارزیابی اقتصادی تکمیل کننده ضلع سوم یک ارزیابی پایدار است که کمک می کند تا علاوه بر ابعاد فنی و اقتصادی، از نظر محیط زیستی نیز با اطمینان خاطر اقدام کنیم.

نرم افزار simapro جدیدترین نسل از نرم افزارهای ارزیابی چرخه حیات است که به طور گسترده در جهان استفاده می شود این نرم افزار می تواند اثرات زیست محیطی محصولات و خدمات را در سراسر مراحل چرخه زندگی شان اندازه گیری کرده و همچنین اثرات همه مراحل از استخراج مواد خام تا تولید، توزیع، استفاده و دفع را شناسایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه مبانی ارزیابی چرخه حیات

برگزاری کارگاه مبانی ارزیابی چرخه حیات