مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:302020-11-28اقتصادي

بیشترین تخلف پشت بام فروشی در چه مناطقی اتفاق می‎ افتد؟


رییس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: بلوار دوم طبرسی و منطقه سیدی از جمله منطقه هایی هستند که به دلیل گستردگی و سکونت جمع زیادی از همشهریان این گونه است، - ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: بلوار دوم طبرسی و منطقه سیدی از جمله منطقه هایی هستند که به دلیل گستردگی و سکونت جمع زیادی از همشهریان این گونه است، همچنین پُشت کارخانه قند آبکوه واقع در خیابان جانباز مرکز خرید و فروش پشت بام است که بیشترین تخلف در همین مناطق صورت می گیرد.

محمود پژوم با بیان اینکه پدیده بام فروشی امروزه با مباحث اقتصادی روز درگیر شده است، اظهار کرد: این اتفاق در ساختمان هایی که به صورت قولنامه ای یا وکالتی که فاقد سند است، رخ می دهد و معمولا برخی افراد با سوءاستفاده از این اوضاع نا به سامان اقتصادی اقدام به فروش پشت بام منزل خود می کنند.

وی با اشاره به اینکه در سایه نبود نظارت های کافی از جانب دستگاه های مسئول، با پدیده بام فروشی در کلان شهرها مواجه هستیم، تصریح کرد: این پدیده در تمام مناطق مشهد مشاهده نمی شود و تنها در مناطقی که تراکم جمعیت زیاد بوده و مردم توان خرید کمتری دارند، قابل رؤیت است.

پژوم ادامه داد: بلوار دوم طبرسی و منطقه سیدی از جمله منطقه هایی هستند که به دلیل گستردگی و سکونت جمع زیادی از همشهریان این گونه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تخلف پشت بام فروشی در چه مناطقی اتفاق می‎ افتد؟

بیشترین تخلف پشت بام فروشی در چه مناطقی اتفاق می‎ افتد؟