مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-28سياسي

پاسخ حمید انصاری به اظهارات اخیر عیسی کلانتری


قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در یادداشتی به اظهارات عیسی کلانتری درباره رهبری امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

- قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در یادداشتی به اظهارات عیسی کلانتری درباره رهبری امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جماران، متن یادداشت حمید انصاری بدین شرح است: در رابطه با اظهارات سخیف، نسنجیده و توهین آمیز آقای عیسی کلانتری در باره رهبری امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی در ویدیویی که اخیرا منتشر شده است و حقیقتا این اظهارات موجب تعجب و تأسف، و شدیدا محکوم می باشد چند نکته حائز اهمیت است: 1 - سرنگونی نظام ستمشاهی در ایران و پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران با رهبری بی مانند حضرت امام خمینی (س) در حالی به وقوع پیوست که تلاش جبهه وسیع حامیان رژیم شاه به رهبری آمریکا تا آخرین دقایق فروپاشی ارکان نظام سلطنت در روز 21 بهمن 57 ادامه داشت.

به استناد خاطرات و اعترافات منتشر شده از رجال وقت سیاسی آمریکا و اروپا، دو ماه قبل از پیروزی انقلاب، کاخ سفید و همپیمانان اروپایی آن بر اساس تصمیمات کنفرانس گوادلوپ با اعزام تیمی بلندپایه از فرماندهان سازمان ناتو به تهران و استقرار در ستاد مشترک ارتش شاه، با مأموریت حفظ نظام سلطنت و جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حمید انصاری به اظهارات اخیر عیسی کلانتری

پاسخ حمید انصاری به اظهارات اخیر عیسی کلانتری