مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-28اقتصادي

مرغ داری هایی که مرغ را گران به کشتارگاه های زنجان می دهند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شش واحد مرغداری به جای اینکه مرغ را به قیمت 16 هزار تومان تحویل کشتارگاه دهند، آن را به قیمت 24 تا 25 هزار تومان در اختیار کشتارگاه ها قرار دادند و این امر سبب شد که قیمت ها نوسان داشته باشد.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شش واحد مرغداری به جای اینکه مرغ را به قیمت 16 هزار تومان تحویل کشتارگاه دهند، آن را به قیمت 24 تا 25 هزار تومان در اختیار کشتارگاه ها قرار دادند و این امر سبب شد که قیمت ها نوسان داشته باشد.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود چهار روز قبل 30 تن مرغ به بازار استان وارد شده که 10 تن در این زمینه کمبود وجود داشت؛ با این حال مصوب شده بود مرغداران پس از تامین 40 تن نیاز استان و تحویل آن به نرخ مصوب، می توانند مرغ را به قیمت دلخواه تحویل کشتارگاه دهند.

وی افزود: شش واحد مرغداری به جای اینکه مرغ را به قیمت 16 هزار تومان تحویل کشتارگاه دهند، آن را به قیمت 24 تا 25 هزار تومان در اختیار کشتارگاه ها قرار دادند و این امر سبب شد که قیمت ها نوسان داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: بر اساس برآوردی که جهادکشاورزی استان زنجان انجام داده است، کاهش میزان جوجه ریزی در بازار تا هشتم آذرماه تاثیرگذار خواهد بود و بر اساس این پیش بینی ها بعد از پنج روز مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ داری هایی که مرغ را گران به کشتارگاه های زنجان می دهند

مرغ داری هایی که مرغ را گران به کشتارگاه های زنجان می دهند