مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-28سياسي

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پی ترور شهید فخری زاده


حجت الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در پی شهادت شهید محسن فخری زاده پیامی صادر کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در پی شهادت شهید محسن فخری زاده پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن پیام به شرح زیر است؛ بسم رب الشهدا و الصدیقین دشمنان کور دل نظام جمهوری اسلامی یک بار دیگر با هدف اخلال در حرکت رو به جلوی علمی کشور به خصوص کند کردن و توقف مسیر رشد و توسعه دانش دفاعی و هسته ای کشور دکتر محسن فخری زاده از پژوهشگران نامی و بزرگ صنعت دفاعی را به شهادت رساندند.

شهید فخری زاده پژوهشگری لایق و برجسته و از پیشگامان حرکت رو به جلوی علمی کشور در صنعت دفاعی بود که دشمنان کوردل ایران اسلامی به ویژه صهیونیست های تروریست و آدمکش با این ترور کور عمق کینه و نهایت واهمه خود را نسبت به پیشرفت های علمی کشور توسط فرزندان حضرت روح الله ره نشان دادند.

دشمن مستکبر و جنایتکار و صهیونیست های تروریست بدانند که دانشمندان هسته ای ما هر یک ده ها و بلکه صدها نخبه علمی متعهد پرورش داده اند و این مسیر پر افتخار با ریختن چنین خون های پاکی هرگز مسدود نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پی ترور شهید فخری زاده

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پی ترور شهید فخری زاده