مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-28اقتصادي

آزادی 216 زندانی جرایم مالی غیرعمد با بدهی 95 میلیارد تومان در آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی گفت: تا به امروز 216 زندانی جرایم مالی غیر عمد با بدهی 95 میلیارد تومان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته اند که از این میزان 70 میلیارد تومان از طریق اعسار به تقسیط تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان آذربایجان شرقی، با اشاره به سیاست های تحولی قوه قضاییه در راستای حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، اظهار داشت:  یکی از دغدغه های اصلی دستگاه قضایی رسیدگی به وضعیت زندانیان بوده چرا که آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: در راستای آزادی زندانیان غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده، ستاد دیه استان همراه دستگاه قضایی بوده و نقش بسیار مؤثری در این خصوص ایفا کرده است.

رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه به لحاظ کمک های نقدی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد، آذربایجان شرقی جزوه سه استان برتر کشور است اضافه کرد: تا به امروز 216 زندانی جرایم مالی غیرعمد با بدهی 95 میلیارد تومان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته اند که از این میزان 70 میلیارد تومان از طریق اعسار به تقسیط و بخشی دیگر از طریق کمک های بلاعوض و ارائه تسهیلات تأمین شده و 14 نفر از طریق شاکیان آزاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 216 زندانی جرایم مالی غیرعمد با بدهی 95 میلیارد تومان در آذربایجان شرقی

آزادی 216 زندانی جرایم مالی غیرعمد با بدهی 95 میلیارد تومان در آذربایجان شرقی