مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-28سياسي

پاشنه آشیل شکست کرونا


دورهمی های خانوادگی همچنان حلقه مبارزه با کرونا را تنگ تر کرده و به پاشنه آشیل اصلی شکست این ویروس تبدیل شده است.

- ششمین روز محدودیت های کرونایی در قم با روند مطلوبی دنبال می شود و میزان پایبندی مردم و اصناف رضایت بخش است اما دورهمی های خانوادگی همچنان حلقه مبارزه با کرونا را تنگ تر کرده و به پاشنه آشیل اصلی شکست این ویروس تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، یکی از نشانه های پایبندی و مسوولیت پذیری شهروندان قمی در عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و محدودیت های دوهفته ای اخیر، پایین آمدن آمار بستری و مبتلایان جدید در این استان است.

اگر بخواهیم گزارش های روزانه دانشگاه علوم پزشکی قم را رصد کنیم متوجه می شویم که آمار ابتلا در این استان از چند هفته گذشته روند نزولی به خود گرفته و با ادامه شرایط کنونی امید می رود طی یکی دوهفته اینده شاهد تغییر رنگ بندی و وضعیت قم از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم که البته این مساله نیازمند ادامه همکاری مردم و اصناف است.

فوت بیش از یک میلیون و 428 هزار نفر از مردم دنیا و افزون بر 46 هزار و 200 نفر در ایران و همچنین ابتلای نزدیک به 62 میلیون نفر در دنیا و بیش از 900 هزار نفر در ایران ازجمله مهم ترین دلایل نگرانی همه مردم دنیا در مقابل این ویروس بی رحم و پیچیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشنه آشیل شکست کرونا

پاشنه آشیل شکست کرونا