مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-28سياسي

280 دانش آموز زنجانی صاحب تبلت شدند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: 280 دستگاه تبلت به مبلغ 754 میلیون تومان به دانش آموزان زنجانی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تحویل داده شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: 280 دستگاه تبلت به مبلغ 754 میلیون تومان به دانش آموزان زنجانی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، هدایت صفری در رابطه با تحویل 280 دستگاه تبلت به دانش آموزان، اظهار کرد: در راستای فراهم کردن زمینه تحصیل دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با مشارکت خیران و هم افزایی آن با منابع و اعتبارات این نهاد 280 دستگاه تبلت، گوشی هوشمند و رایانه برای دانش آموزان فاقد این تجهیزات الکترونیکی تهیه و تحویل شده است.

وی در رابطه با تهیه لوازم کمک آموزشی الکترونیکی برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، افزود: ارائه خدمات فرهنگی با اولویت خدمات فکری و فرهنگی، آموزشی و تحصیلی به جامعه هدف به ویژه دانش آموزان تحت حمایت از برنامه های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان بوده که در حال حاضر 3350 دانش آموز تحت حمایت از خدمات فرهنگی، تربیتی، آموزشی و تحصیلی این نهاد بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 دانش آموز زنجانی صاحب تبلت شدند

280 دانش آموز زنجانی صاحب تبلت شدند