مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-28سياسي

واکنش مجمع نمایندگان تهران به ترور فخری زاده‬⁩


مجمع نمایندگان استان تهران با صدور پیامی از دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی تعقیب سریع، دستگیری و به مجازات رساندن مسببین و عاملان به شهادت رساندن محسن فخری زاده را خواستار شدند.

- مجمع نمایندگان استان تهران با صدور پیامی از دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی تعقیب سریع، دستگیری و به مجازات رساندن مسببین و عاملان به شهادت رساندن محسن فخری زاده را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: بسم رب الشهداء و الصدیقین مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا بار دیگر دست پلید صهیونیسم جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار یکی از فرزندان غیور، مجاهد، دانشمند و خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که عمر پر از برکت خود را در راه ارتقاء توان دفاعی کشور سپری کرد به شهادت رساندند.

شهادت شهید نستوه دکتر محسن فخری زاده از یک سو اجر الهی او بود و از سویی دیگر ناتوانی مکرر رژیم تروریست اسراییل و استکبار جهانی در مقابله با نظام مقتدر اسلامی ایران را آشکارتر ساخت.

شهادت شهید سرافراز، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و اکنون شهید عرصه عمل و علم در حوزه دفاعی جز استیصال دشمنان خبیث ترجمه دیگری ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مجمع نمایندگان تهران به ترور فخری زاده‬⁩

واکنش مجمع نمایندگان تهران به ترور فخری زاده‬⁩