مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-28اقتصادي

پیشگیری از قاچاق آرد با تشدید بازرسی ها از نانوایی های همدان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان اعلام کرد: افزایش و استمرار نظارت و بازرسی از نانوایی سطح استان همدان موجب پیشگیری از قاچاق آرد یارانه ای در خارج از شبکه و قاچاق به مرزهای غربی کشور خواهد شد.

- عباس نجفی اظهار کرد: متاسفانه فقدان نظارت صحیح در شبکه توزیع و مصرف آرد یارانه ای باعث شده افراد سودجوء از خلاء بازرسی ها سوءاستفاده کرده و اقدام به جمع آوری آرد یارانه ای و فروش آن در خارج از شبکه و قاچاق به مرزهای غربی کشور کنند.

وی ادامه داد: دستگاه های متولی امر نظارت بر نحوه توزیع و مصرف آرد باید نسبت به انجام بازرسی های مستمر اقدام کرده و ضمن برآورد میزان مصرف و نیاز عمومی از احتکار و فروش آن به سودجویان توسط نانوایی ها و واحدهای صنفی ممانعت کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان اذعان کرد: چنانچه هر یک از دستگاه ها به وظایف سازمانی و تکالیف خویش عمل نکنند با آنها برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر فروش خارج از شبکه آرد مراتب را به دستگاه های مسئول و یا به سامانه سجام قوه قضاییه به آدرسsajam.

scpd.

ir گزارش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، نجفی خاطرنشان کرد: هر شهروند در مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از قاچاق آرد با تشدید بازرسی ها از نانوایی های همدان

پیشگیری از قاچاق آرد با تشدید بازرسی ها از نانوایی های همدان