مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-28پزشكي

اهدای لوازم بیمارستانی توسط خانواده ای خیر در شوط به ارزش 100 میلیون تومان


رییس شبکه بهداشت و درمان شوط از مساعدت 100میلیون تومانی یک خانواده خیر برای تهیه اقلام بیمارستانی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس شبکه بهداشت و درمان شوط از مساعدت 100میلیون تومانی یک خانواده خیر برای تهیه اقلام بیمارستانی در این شهرستان خبر داد.

دکتر رضاییه آزادی در گفت و گو با ایسنا با تاکید براینکه یک خانواده در خیرات پدر مرحومشان برخی اقلام پزشکی به شبکه بهداشت و درمان شوط اهداء کردند، افزود: 9 دستگاه توزین وزن به ارزش 10 میلیون و 650 هزار تومان جهت استفاده در خانه های بهداشت در روستاها خریداری و اهدا شد.

وی در ادامه افزود: یک دستگاه پمپ آنفوزیون و یک دستگاه الکتروکاردیوگراف به ارزش 50میلیون تومان نیز از سوی این خانواده به بیمارستان شهداء اهدا شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو همچنین با اشاره به اینکه 10عدد کپسول اکسیژن به ارزش 40 میلیون تومان نیز جهت استفاده به انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی و استفاده بیماران بستری در منزل نیز از سوی این خانواده خیر خریداری و اهدا شد.

به گفته دکتر رضاییه حمایت های مردمی و خیرین سلامت در زمان مقابله با بحران کرونا می تواند کمک زیادی به جبهه سلامت شهرستان کند به گونه ای که مشاهده این حجم از مسئولیت پذیری مردم و همدلی آنها در کنار تیم سلامت و درمان از نشانه های فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای لوازم بیمارستانی توسط خانواده ای خیر در شوط به ارزش 100 میلیون تومان

اهدای لوازم بیمارستانی توسط خانواده ای خیر در شوط به ارزش 100 میلیون تومان