مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:002020-11-28اقتصادي

اتوبوسرانی دیگر درآمدزا نیست/ تمایل بخش خصوصی برای خروج یا فروش اتوبوس ها


مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از پایان تعهد اتوبوس های بخش خصوصی برای خدمت در پایتخت و تمایل به خروج از ناوگان و یا اسقاط اتوبوس هایشان سخن گفت.

- محمود ترفع، در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح وضعیت اتوبوسرانی تهران پرداخت و با اشاره به قرارداد خرید 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید با یک خودروساز داخلی و رونمایی از ورود 100 دستگاه از این مینی بوس ها و اتوبوس ها در هفته های گذشته، درباره اینکه این اتوبوس ها و مینی بوس ها در حال حاضر در کدامیک از خطوط در حال خدمت رسانی هستند، اظهار داشت: طی این مدت در حال نصب دستگاههای جی پی اس، کارتخوان، استیکرهای خط و قیمت بر روی این اتوبوس ها و مینی بوس های بوده ایم.

ضمن اینکه این دستگاهها باید شماره گذاری می شدند.

اتوبوس ها و مینی بوس های جدید این هفته به ناوگان افزوده می شوند وی از ورود اتوبوس ها و مینی بوس های جدید طی این هفته به ناوگان خبر داد و گفت: در خطوطی که ناوگان بسیار فرسوده بود، این دستگاههای جدید افزوده می شوند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در خصوص نحوه به کارگیری مینی بوس های خریداری شده نیز توضیح داد: در 7 خطی که تقاضای سفر پایینی داشتند و یا معبر مناسبی برای حرکت اتوبوس وجود نداشت مثل خط جماران و درکه این مینی بوس ها به کار گرفته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوسرانی دیگر درآمدزا نیست/ تمایل بخش خصوصی برای خروج یا فروش اتوبوس ها

اتوبوسرانی دیگر درآمدزا نیست/ تمایل بخش خصوصی برای خروج یا فروش اتوبوس ها