مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-28سياسي

همه گیری ویروس کرونا و ظهور دیپلماسی اقتصادی دیجیتال


عضو شبکه پژوهشگران دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق(ع) در یادداشتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اثرات آن بر تمامی حوزه ها به ویژه اقتصاد، - عضو شبکه پژوهشگران دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق(ع) در یادداشتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اثرات آن بر تمامی حوزه ها به ویژه اقتصاد، بهره گیری از دیپلماسی دیجیتال را منشاء تحول دانسته و نتیجه گیری کرده که کنترل و شفافیت در امور اقتصادی در این دوران را برای دولت و ذی نفعان آن فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت بهناز عظیمی آمده است: در حال حاضر شرایط و عملکرد جامعه جهانی در مواجه با ویروس همه گیر کرونا باعث ایجاد ناپایداری و عدم اطمینان در کلیه مشاغل و فعالیت ها در سراسر جهان شده است که این عدم اطمینان ما را به این تفکر می برد که چگونه می توان همچنان فعالیت های ارزشمندی را که درگذشته انجام می دادیم با وجود شرایط فعلی ادامه دهیم.

چگونه دیپلماسی که قلب حفظ کانال های ارتباطی، تقویت روابط، افزایش همکاری در جهت مقاصد و اهداف مشترک است را تکامل بخشیم؛ مخصوصا وقتی که دیپلماسی بدون تردید با دست دادن و تقسیم یک فنجان وچای و گفتمان رودر رو راحتر خواهد بود! اما کرونا با ایجاد فضای فاصله های اجتماعی و دورکاری و کاهش روابط فیزیکی، ما را با فرصت های دیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه گیری ویروس کرونا و ظهور دیپلماسی اقتصادی دیجیتال

همه گیری ویروس کرونا و ظهور دیپلماسی اقتصادی دیجیتال