مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 22:252020-11-27سياسي

وزیر کشور شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت


شهیدفخری زاده و سایر شهدای بزرگوار دانش هسته ای و دیگر علوم پیشرفته همانند سردارشهیدسلیمانی گواهان صادقی بر پیشرفت و قدرت علمی و اقتدار و صلابت دفاعی انقلاب اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور در پیامی نوشت: شهید فخری زاده و سایر شهدای بزرگوار دانش هسته ای و دیگر علوم پیشرفته همانند سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی گواهان صادقی بر پیشرفت و قدرت علمی و اقتدار و صلابت دفاعی انقلاب اسلامی هستند و از همین جهت مورد سو قصد استکبار جهانی قرار گرفته اند.

متن کامل این پیام بدین شرح است: بسم ا.

الرحمن الرحیم عروج عاشقانه شهید فخری زاده که در حادثه تروریستی به دست عوامل منحوس صهیونیستی مظلومانه به شهادت رسید بار دیگر حقانیت انقلاب اسلامی در پیروزی مقابل نظام اهریمنی سلطه را اثبات نمود.

دشمنان تروریست مردم ایران به خیال خام و ارتجاعی خود انواع تهدیدات و تهاجمات خصمانه را، از تحریم های گسترده ظالمانه تا تلاش برای ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور و ترور عزیزترین و مخلص ترین خادمان ملت به راه انداختند، اما با مقاومت حداکثری و جانانه مردم هوشیار و عزت جوی ایران اسلامی روبرو شدند و در تسلیم کردن مردم ایران ناکام ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت

وزیر کشور شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت